2013年8月23日 星期五

雯雯篇.小小管家婆

Pageviews 99
Date:  Sept, 2011 ~ Age:  2Y2m
兩歲兩個月的雯雯, 咀多多, 八八掛掛, 是一個超級管家婆, 管, 當是是管家姐仔穎穎啦!
每當我或爸爸在訓話穎穎, 雯雯即走過來做旁觀者, 當大人說完一句, 雯雯即鸚鵡學舌般說, 100% copy 出來:

我(對穎穎說):  "你咁樣唔o岩架!"
雯雯我(對穎穎說):  "唔o岩架!"
我(對穎穎說):  "XXXXX明唔明呀?"
雯雯我(對穎穎說):  "明唔明呀!"
我(對穎穎說):  "唔可以XXX!"
雯雯我(對穎穎說):  "唔可以XXX!"

我對雯雯說:  "你唔可以話家姐, 媽咪教家姐, 同家姐講道理, 你唔可以鬧家姐",
雯雯便說:  "家姐搞枱枱呀~"(即指出家姐當時所做的曳曳行為.

[雯雯遞支bubble 棒給家姐吹, 真會分享]
 除了要跟大人一起訓話家姐, 平時雯雯看見家姐有少少芝麻綠豆的小事, 即走來和媽媽"告狀":
雯雯:  "家姐整跌呀!", "家姐曳呀!", "跌左呀!" (指家姐弄跌東西)
我對雯雯說:  "家姐唔小心整跌本書之嘛~"
雯雯即緊張地說:  "跌左呀!"
我:  "佢又唔係特登, 唔洗鬧架!"
雯雯依然很張地說:  "跌左呀!", "跌左呀!", "叫佢唔好丫!"

[兩姊妹一齊配帶飾物扮靚~]

 每當我要去鬧她們兩姐妹, 我都先對她們說: "我依家同你講道理", 或"我依家同雯雯講道理", 所以每當妹妹"管"家姐, 或是家姐"管"妹妹, 她們都跑來對我說:  "媽咪你同佢講道理啦!".

她倆真係特別留心對方和"關心"對方啊!

[一齊吃青提子]


沒有留言:

張貼留言