Date: Sept, 2011 ~ Age: 2Y2m
兩歲兩個月的雯雯, 咀多多, 八八掛掛, 是一個超級管家婆, 管,
當是是管家姐仔穎穎啦!每當我或爸爸在訓話穎穎, 雯雯即走過來做旁觀者, 當大人說完一句, 雯雯即鸚鵡學舌般說, 100% copy 出來:
我(對穎穎說): "你咁樣唔o岩架!"
雯雯我(對穎穎說): "唔o岩架!"
我(對穎穎說): "XXXXX明唔明呀?"
雯雯我(對穎穎說): "明唔明呀!"
我(對穎穎說): "唔可以XXX!"
雯雯我(對穎穎說): "唔可以XXX!"
我對雯雯說: "你唔可以話家姐, 媽咪教家姐, 同家姐講道理, 你唔可以鬧家姐",
雯雯便說: "家姐搞枱枱呀~"(即指出家姐當時所做的曳曳行為.
[雯雯遞支bubble 棒給家姐吹, 真會分享] 除了要跟大人一起訓話家姐, 平時雯雯看見家姐有少少芝麻綠豆的小事, 即走來和媽媽"告狀":
雯雯: "家姐整跌呀!", "家姐曳呀!", "跌左呀!" (指家姐弄跌東西)
我對雯雯說: "家姐唔小心整跌本書之嘛~"
雯雯即緊張地說: "跌左呀!"
我: "佢又唔係特登, 唔洗鬧架!"
雯雯依然很張地說: "跌左呀!", "跌左呀!", "叫佢唔好丫!"
[兩姊妹一齊配帶飾物扮靚~]
每當我要去鬧她們兩姐妹, 我都先對她們說: "我依家同你講道理", 或"我依家同雯雯講道理", 所以每當妹妹"管"家姐, 或是家姐"管"妹妹, 她們都跑來對我說: "媽咪你同佢講道理啦!".
她倆真係特別留心對方和"關心"對方啊!
[一齊吃青提子]



沒有留言:
張貼留言