2013年8月23日 星期五

雯雯語錄.咀gel gel

Pageviews 114
 Date:  Jan, 2012 ~ Age: 兩歲半 雯雯開始意識到要和家姐作比較,近來常聽她無端端對大人說:"家姐唔乖,雯雯乖~", 明明家姐是沒有曳曳.

有一次,雯雯又無端端說:"家姐唔乖~"
我問:"點解呀?"
雯雯答:"因為雯雯乖~"
這個答覆真係好搞笑~

有一次穎穎曳,我對穎穎說:"衰女包丫~",雯雯即加把口,對家姐說:"你唔乖,唔比朋友你!"
嘿,雯雯竟然記得我很久以前說過唔乖的小朋友是沒有朋友的.

雯雯說話方面真的比家姐同年齡叻,有一次我責備雯雯: "你咁樣咁樣唔岩架!",雯雯便眼濕濕,我問她:"點解喊呀?"
雯雯答:"因為,媽咪大聲","因為,媽咪唔乖",
我問:"點解媽咪唔乖?",雯雯便答:"因為媽咪鬧雯雯"

有一次帶雯雯去洗手間,突然雯雯說:"雯雯好驚呀?",我問:"點解咁驚呀?",雯雯答:"因為人人閂門好大聲"
雯雯常常把"別人",說成"人人",詞彙缺乏啊~









沒有留言:

張貼留言