2013年8月23日 星期五

K2 學校親子旅行 - comment

  • 我想問班主任會一齊跟升上k2嗎?會轉另外d老師教嗎?thx thx~~
  • Lai Ling Lai Ling
    HELLO,無意中見到你個blog~~我囝囝都係讀元朗信義會ga~~~不過係k1....nice to meet u~~
    • 穎穎雯雯媽咪 穎穎雯雯媽咪
      nice to meet you too ~ 我囡讀緊K2~

沒有留言:

張貼留言