穎穎雯雯成長日記
2013年8月23日 星期五
K2 學校親子旅行 - comment
Lai Ling
Nov 15, 2011 2:10 PM
我想問班主任會一齊跟升上k2嗎?會轉另外d老師教嗎?thx thx~~
Reply this comment
Lai Ling
Lai Ling
Nov 12, 2011 9:22 AM
HELLO,無意中見到你個blog~~我囝囝都係讀元朗信義會ga~~~不過係k1....nice to meet u~~
Reply this comment
穎穎雯雯媽咪
穎穎雯雯媽咪
Nov 14, 2011 7:09 AM
nice to meet you too ~ 我囡讀緊K2~
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)